Модельный ряд Honda

Отзыв о Honda Civic 2012 года


Автомобиль: Honda Civic 4D 2012 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 22400 км, двигатель - 1.8 бензин, комплектация - Мінімалка з автоматом
Автор: анонім (Украина, Киев)   10.06.2014
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 1
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка3.0

Жодного разу не писав відгуки на рахунок авто, так що сильно не критикуйте). Володію цим авто 15 місяців. Основним критерієм вибору авто було витрата пального. В салоні сказали 8-9 л. по місту. Машина експлуатується в Києві. Десь читав відгук про 5-6 л по місту. Брехня!! 10-11 з екон режимом. Правда варто відмітити той факт, що машина дійсно їде, навіть при обгонах 100+. Йдемо далі. Електроніка - глючить, наприклад збиває з юзб на радіо без будь-якої причини, а інколи взагалі видає помилку юзб, і для того щоб привести її в норму потрібно глушити двигун. Дрібниця, але дратує. Абсолютно незручні сидіння. Зате ергономіка основних органів (клімат, мультимедіа) управління зручна. Досить просторий багажник. Автомат "тупий", через нього збільшується витрата палива. Незважаючи на маленький кліренс (близько 13 см з металевим захистом) абсолютно нормально експлуатується зимою. Мені здається це вже справа особистої майстерності. Те ж саме і стосується бордюрів - штурмую будь-який і без жодних наслідків. Єдиний недолік такого кліренсу є наступним: я багато пересуваюся по Україні, і часто зустрічаю "колії" на асфальті. Бійтеся його. Це Ваш основний ворог. Нещодавно в мене з"явилося тарахкотіння в передній панелі, досить гучне. Буду їхати на сервіс розбиратися. Перше ТО на 15000 обійшлося в 1500 грн.

Плюсы автомобиля: Особисто мені подобається дизайн. Досить хороша база в порівнянні з конкурентами. Дуже хороше управління. "Липне" до дороги. Динаміка для такого мотору хороша. Зручна ергономіка.

Минусы автомобиля: Сидіння не комфортні. Дуже і дуже жостка підвіска. Шумоізоляція паршива. Якість матеріалів. Глюк мультимедійної системи. Витрата пального (і це при абсолютно спокійній їзді). "Тупий" автомат.

Совет покупателю: Незважаючи на всі недоліки, як значні, так і досить дрібні, я вважаю її однією з найкращих в класі, та, що немало важливо, однією з таких, що є добре укомплектована у базовій версії. Менший кліренс у порівнянні з конкурентами, на мою думку є плюсом, так як я вже писав вище - це є справою майстерності. Висновок: якщо Вам потрібна "робоча конячка" беріть німця з дизелем. Цей автомобіль виступає більш спортивним бюджетним седаном з доволі високою витратою пального та низьким комфортом. Наступною машиною точно буде дизельний "німець" так як я більше ціную комфорт, а не драйверські якості. Дякую за увагу!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

git  

Дуже цікава позиція, не часто зустрінеш таке відношення до авто)! Дякую за відгук!

ответить   +3-1
Сергей Шишло  

У меня на механике, подвеска достаточно мягкая, расход в городе от 7.6 до 9 литров, смотря как ехать. Т.е. если ездить до 40 км\ч(пробки) то расход больше.

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Honda Civic: Сводный брат
Сводный брат

Выглядит седан статно. Линия фар плавно переходит к стеклам и все это заканчивается лаконичным багажником. Кто-то наверняка увидит в профиле Peugeot 407, а сзади «Сивик» неумолимо напоминает Toyota Camry предыдущих поколений. Но в целом – очень привлекательно.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Civic

Honda Civic 2017 Honda Civic 17.900$ 2017 44.000 км
Honda Civic 2008 Honda Civic 7.600$ 2008 128.000 км
Honda Civic 2008 Honda Civic 8.950$ 2008 109.000 км
смотреть все
объявления